martes, 8 de noviembre de 2016



Sempre quedei comigo


+Chicadelapisa, para quen te pos tan guapa? Con quen quedastes hoxe?

-Sempre quedei comigo, sempre me puxen guapa para min.


Queda sempre contigo, ponte guapa sempre para ti.
Primeiro queda contigo, primeiro queda para ti.
Primeiro quérete, abrázate, ámate, apláudete.
Pimeiro valórate, primeiro síntete, explórate, introspecciona en TI.


Segundo... non hai segundo, non hai un logo, só hai agora, só hai primeiro, só hai un TI.

E se non te queres AGORA, cando o vas a facer?
E se non te valoras ti, quen o vai a facer?
E se non te amas, como vas a sentirte amada?

E se me quero hoxe, vivirei querida.
E se me valoro eu, nada impedirá o meu brilo.
E se me amo, entenderei o que é amar.

E se non me poño guapa para ninguén, póñome fermosa para min.

E se LOGO non lles gusto?
E se LOGO non me queren?
E se LOGO me din algo malo?
E se LOGO non lles gusta a miña idea?
E se LOGO non queren quedar comigo?

Créeme, o día que deixes de pensar nos LOGOS e penses nos AGORAS, e penses nos primeiros, e penses nos TIs... ese día empezarás a vivir para ti.

E si os demáis...?
Os demáis, están de máis. (PRIMEIRO, AGORA, TI...)











No hay comentarios:

Publicar un comentario